Volkshill v2.1 SoilMod-Multifrucht-fs15

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farming-simulator-2015-maps-volkshill-v1-8-soilmod-multifrucht_1

Important!

Version 2.1 Multifrucht
Damage and Repair Mod inserted. download
Large workshop inserted at Depot. (Also includes a Hard Point Trigger)
Watermod updated, now with hose connections at the potions.
Small workshop inserted in the hall on the farm.
Sawmill productivity increased. (From 2000 to 3500 per hour)
When Seedmaster the water tank in fertilizer tank renamed.
2 incorrectly parked cars away.
Trigger increases in the range of factory.
PDA image renewed.

Important!

Version 2.0 Multifrucht:
Die komplette Holzverarbeitung von kevink98 verbaut.
Die komplette Lebensmittelverarbeitung von kevink98 verbaut.
(Der Bäcker wurde etwas abgeändert, es werden keine Kirschen benötigt!)
Kompostieranlage auf den neuesten Stand gebracht.
SeedMaster auf den neuesten Stand gebracht.
BeetMaster auf den neuesten Stand gebracht.
Schweinefutter Produktion überarbeitet, es ist jetzt teilweise das Abkippen mit Anhänger möglich,
auch wurden Schlauchanschlüsse verbaut.
Hardpoint: Es wurde ein Platz neben dem Händler für die Werkstatt vorbereitet, es muss lediglich
der Mod im Mod Ordner sein: Download Hardpoint
Bei der Eierlegestation müssen jetzt noch zusätzlich Leerpaletten angeliefert werden!
Im Ort gibt es jetzt einen Supermarkt, dieser nimmt alle Waren die sich auf Paletten befinden.
Das Feld beim Bahnhof entfernt, hier ist jetzt der Bäcker.
PDA Bild erneuert.
Diverse kleinere Anpassungen und Änderungen.
!!!Es muss ein neuer Spielstand begonnen werden!!!
Folgende Mods werden noch benötigt:
MixFeeder.zip (Zum Betrieb des Mixfeeder)
Kotte Universal Pack  (Zum Transport von Flüssigkeiten)
Fliegl Transport Pack  (Zum Transport von Schüttgut)
Fliegl Vieh Transport Pack (Zum Transport von Tieren)
Multi Overlay Hud (Zur Anzeige von Lagerbeständen und VK Preisen)
Mobiles Förderband
Fliegl DPW 180 mit Automatischer Ladefunktion (Zum automatischen aufladen von z.b. Ballen, nicht MP fähig!)

Wichtig:
Alle der Map beiliegenden Mods müssen in den Mod Ordner! Auch wenn die Mods schon vorhanden sind, bitte mit den beiliegenden ersetzen. Der Map liegt jetzt ein Multifruit Modul bei, welches für die Volkshill und die Volksholm genutzt werden kann!
Sollte die Map am Anfang ruckeln, so liegt es daran, dass der Shader Cache erst “angelernt” werden muss! Ihr werdet merken, dass das Ruckeln nach und nach weniger wird!Sollte das Ruckeln nicht weniger werden, schaut mal in Eure log.txt, evtl. macht ja ein Mod Ärger!

Damit alles funktioniert, muss der LS15 unbedingt auf dem neuesten Stand sein!!!
Den aktuellsten Patch bekommt ihr hier: Patch 1.4.2

Die Masttiere können an folgenden Stellen verkauft werden:
Bahnhof, Diner und Restaurant.

Map ist “freigeschaltet” für den Feldauftragsmod: Download

Achtung!!!:
Ein angefangener Auftrag muss unbedingt vor dem beenden des Spiels abgeschlossen sein, da der Auftrag nicht gespeichert wird!
Was passiert, wenn man während eines laufenden Auftrags das Spiel beendet?: Temporäre Texturen werden nicht gelöscht. Sollten Texturen neben dem Feld sein, können diese nur noch durch “Felder erstellen” mit dem Pflug entfernt werden!!!
Das jeweilige Feld bleibt im Besitz, ohne es gekauft zu haben.
Ferner darf der Mod Drivecontrol nicht im Mod Ordner sein, wenn man den Feldauftragsmod verwendet, da sich diese beiden Mods wohl nicht vertragen.
Bei Feldern, welche nicht eckig sind, erscheint die Textur vom Feldauftragsmod auch neben dem Feld, da dort die Feldgrenzen über das eigentliche Feld hinaus gehen!
Der Mod scheint nicht Multiplayer tauglich zu sein!
Benutzung des Feldauftragsmod also auf eigenes Risiko!!!

Änderungen in den älteren Versionen:
Kompostwerk kann jetzt mit Schaufel und Ballen befüllt werden.
Schilder am Mixfeeder angebracht.
Biomasse Kraftwerk nimmt jetzt auch loses Stroh.
Strohkraftwerk nimmt jetzt auch Gras und Heu.
Fabrikscript aktualisiert.
Rapstextur etwas dunkler gemacht.

Important!

Version 1.9 SoilMod Multifrucht

Modified grass texture
Amended rye texture
Field changed texture
Row spacing adjusted beet
Slurry manure buying inserted
Cattle market now assumes even loose straw and grass
In cowshed can now manually mixed feed are unloaded
Slurry manure mod away
Fertilizer tanks inserted: hardware store, train station, BGA and Hof

Folk Hill Version 1.7.6 – both versions:
Falling prices fixed in fattening animals.
Prices are, however, no longer appear on the overview page.
As an alternative, I recommend following Mod: Multi Overlay Mod

The score from the v1.7.5 can be accepted.
Folk Hill Version 1.7.5 – both versions:
Pig and cattle fattening: Mist is now reissued outside.
BGA: chips away.
A takeover of the old saved game is in most cases possible (from V1.6 or V1.7). But since it is come with some problems, I recommend a new game. Is probably due to the mods used. Must hold each decide for himself what he does!
Folk Hill Version 1.7 Multifrucht:
Egg-laying station incl. Pallets collector inserted. Info
It stands on the large open area, please look at the pictures and remove any objects placed there!
When the BGA Planning silos fixed.
When the pallets sawmill collectors fixed.
Adapted to the straw yield of oats and rye.
Adapted seed consumption with clover and lucerne.
Factory script updated.
Purchase of pallets eggs between field 15 and 16 inserted.
There can be the old Score version 1.6!

Folk Hill Version 1.7 Soil Multifrucht:
There must be at SoilMod version neither the nor the GuelleMistMod.zip
ZZZ_multiSprayer.zip in mod folder are!)
Changes as 1.7 multi-fruit, additionally:
Soil Mod inserted
Slurry manure mod away.
Fixed bug that the stock of lime will not be saved.
There is a placeable fertilizer tank: Modhub
There can be the old Score version 1.6!

Required mods * which are not supplied with the Map:
Transport of diesel, milk, manure and water: Kotte Universal Pack Trailer
Transport animals for fattening: Fliegl Livestock Pack or Joskin Betimax RDS7500 V 3.6.0
Raising fruit types Number: 64er Fix This mod is very important !!!

Mod * Recommendations:

Display of inventory: Multi Overlay Hud
Zunhammer water u. Milk tank v2.1.0
Mobile conveyor
Fliegl DPW180 ball pendant with Autoload function MP Capable
Bührer 6135P platform for extracting the washed potatoes.
* In some mods to register with Marhu.net is necessary in order to see the download link can!

Important!

Important !!!!
All the map accompanying mods have in mod folder!
Even if the mods already exist, please replace with the accompanying.

The Map is now a Multifruit module in, which can be used for the people’s Hill and the Folk Holm!

If the Map stutter at the beginning, it is because the shader cache must first be “taught”! You will notice that the jerky is gradually less!
If the bucking not be less, have a look in your log.txt, possibly making even a mod trouble!

The Map was tested patch 1.3 and is fully compatible !!!
I therefore recommend that the patch 1.3, which is to get here:
http://www.landwirtschafts-simulator.de/updates.php?lang=de

Livestock market 2.0:
When cattle market can buy young animals for fattening at half the price compared to the shop with a livestock trailer, it mus they drive yourself to the mast.

Mast systems 5.0:
A new feature of the mast equipment 5.0 that the juveniles purchased (store or cattle market) not as usual
remain in the stable. The adult animals are sold as usual, but the stable is empty again after the last animal has been sold. It must always be purchased new hatchlings.

Sawmill:
The saw is operated steam, so the work has to be supplied with fuel, for example, with loose straw, straw bales, wood chips or wool pallets.
Then you can bring the timber to the sawmill. The sawmill then establishes from the wood, wood chips and pallets with boards,
a portion of the wood chips can be used again as fuel equal to the rest can be sold, the pallets with boards can be sold. (The mill you can use).
The sawmill is running out performance Günden in a 5-minute intervals (in game time)
Exact information about the stocks you get at the panel on the lumberyard page.
For efficiency: The sawmill is set so that you get 135% of the introduced raw materials out again.
Storage capacities:
Brennstroffe: 10000
Wood: 50000
Wood chips: 10000
Boards range: 4000

DIY:
The construction market has the following functions:
Purchase of wooden boards, which were produced in the sawmill. Furthermore, taking the DIY
also compost and wood chips on.
Sale of tree seedlings, seeds, lime and fertilizer.
Danger!!!! The construction market is only open from 08.00 until 20.00 clock clock!

Folk Hill Version 1.6 Multifrucht:
BGA silos fixed, should be drained completely now.
Mast systems update to V5.0
(Use Now with hose animation when Wassersilo, please Linked down trailer,
in the mast installations are marks there the juveniles can be unloaded.
The gates of the broiler will now automatically!)
Cattle market update to V2.0
Pig feed production incl. Stock added.
(Can in pig and cattle fattening be fed as mixed feed. Sales at cattle market and the Court BGA. The potato scrubber is without boxes, you can recharge the washed potatoes or you can take a shovel with a trailer.)
Balemaster added on the farm.
Sawmill equipped with pallet collector.
Available for beet pulp added.
Seed stock farm changed: Only available as a warehouse, buying function removed.
(Seed, lime and fertilizer can be purchased at the DS-factory or at hardware stores)
Exchanged stations: Hoftankstelle must be back-filled, diesel can be purchased from the car dealer.
(For transport, the bottom Linked Kotte Universal Pack use)
Straw purchase exchanged at the mast equipment: Outside the elevator can only be sold bales,
in the barn only loose straw!
(Operation of the elevator is at the left side from the lift in the mark.)
Straw power plant at the station added here bales and loose straw can be sold.
Various scripts updated.
Trees fixed.
Pothole away on the road between BGA and wood buying.
Mähmission “Baseball Field”: The lawn area is located to the left of Nordzucker.
Various parked cars away.
Various optimizations made to the map.

Folk Hill Version 1.6 SoilMod Multifrucht
Inserted SoilMod
GülleMistKalk Mod away
Added loading points for fertilizers
(In the following locations: Hof, BGA, the railway station and at the hardware store)

There must be at SoilMod version are neither GuelleMistMod.zip nor ZZZ_multiSprayer.zip in mod folder!)




















































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Author: Original Map: Giants RC-Devil: DüngerFabrik/Lager, Kompost Textur Marhu: Watermod, Milchtrigger. Mapsiloband, Stutzen, Woolpalettcollector Viehmarkt Sägewerk Marhu u. Mannie313: Mastanlagen GMK Mod Marhu Funky: Rübenschneider Marhu, weisser: Seed2Fix Andy1978 und Marhu: Seedmaster Farmer_Andy: Kompostwerk, Güllelager, Rübenschnitzler, Hühnermast Schweinefutter Produktion, Balemaster Eier Lege Station upsidedown : Multifruid Mod 1LS12: Unterstand Mariodiek: Förderband Holzschnitzel, Lagerhalle webalizer_ls: ChoppedStraw Lars: Regal Eribus: Forgotten Plants Landscape Texture V1.0, Fruchttexturen Leos50: Förderbänder Blacky_BPG, Nils23, weisser, lappyBauer, dtmaster: DigitalDisplay bgo1973: Klee Luzerne Eisbearg: Gitterbox Eier Inerti: DustMod Geneborg: Texturen: Gülle Mist Kalk – Sonnenblumen, Klee+Luzerne, Roggen,Bodentextur, SoilMod Texturen Joerg_B: Große Halle TyphoOn: BGA für Kleinbetriebe San_Andreas: Baumarkt SoilMod: Decker_MMIV GasStationTrigger Extended: Blacky_BPG LS13 / Convertiert für LS15 tobiasgo Bluebaby210: Mix Feeder Timber131: Kuhstall zatoxx: Gülle Mist Ankauf seba j, Bombastisch, Biface: Grastextur RivalBomb: Anleitung Reihenabstand Zuckerrüben Sollte ich jemanden vergessen haben, unbedingt eine Info an mich!!

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